הובלות של משרדים בערי הדרום

העברת משרדים

העברת תכולת דירה ופרויקט המעבר, אינם פשוטים ולרוב אנחנו משתדלים למצוא כמה שיותר פתרונות, כדי להפוך את התהליך לקצר ככל האפשר. כשאנחנו מובילים משרדים, אנחנו שואפים לקצר את התהליך אפילו עוד יותר, מכיוון שמדובר בהפסד כלכלי גדול של אנשים רבים, כשבעוד שאנחנו מעבירים דירה, אנחנו יכולים גם ללון אצל ההורים ללילה אחד, או במלון.

העברת משרדים

ציוד משרדי כבד

כשאנו מעבירים משרדים למיקום חדש, אנו מובילים תכולה משרדית, שלרוב כוללת ציוד משרדי וריהוט, שהם כבדים מהרגיל, באופן יחסי, כמו שולחנות דיונים, שולחנות עבודה, מיחשוב רב שיש לשמור עליו, כמו גם על שלמותו, גם על המידע החשוב שקיים בו.

העברת משרדים בין לילה

ישנן כמה אפשרויות להעברת משרדים, והן לבצע הובלה של משרד שלם, אם במשך היום או בן לילה, או לעשות זאת בחלקים, כלומר, בכל פעם, קטגוריה שונה של משרד עוברת, כמו מחלקה או חלק בארגון.

ייעוץ מקצועי להובלת משרד

כשאנו שוכרים חברת הובלה מקצועית בהובלת משרדים, אנחנו גם יכולים להתייעץ עם המובילים באשר לתכנון הפרויקט. לרוב המובילים בתחום, יש כבר ניסיון רב, ואם אנחנו סומכים על הניסיון והוותק שלהם, אנחנו יכולים גם לסמוך על עצתם בעניין. למובילים יש תפיסה חדשה מבחינה לוגיסטית, ויכולת ארגון, שאותה הם גם יכולים לממש בפועל. כל מטרתנו בעהרת משרד, היא הרי לשוב לשגרת עבודה רגילה, מהר ככל שאפשר. אם המעבר מתקיים באותה העיר או אפילו למקום אחר, מדובר בתזוזת לקוחות, שינוי הסטטוסים לעובדים, גם אם בדברים קטנים כמו חנייה שהיו רגילים אליה או דוכן פלאפל מסוים. חשוב לתת לכל השינויים האלה להיות קלים, עד כמה שניתן, לעיכול.

מובילים רבים יחסית להובלה קטנה

בהעברת משרד ליעדו החדש, אנחנו נשתמש בכמות גדולה יותר של מובילים על מנת להעביר את המשרד. גם אנחנו צריכים ברגע נתון, ידיים רבות וכח גדול יותר, בשביל הציוד הכבד, עם מנוף או בלעדיו. וכמו כן, אנחנו צריכים לעשות את המעבר מהיר ככל שאפשר. לפיכך, נשכור מלכתחילה, כמות גדולה יותר של מובילים להובלת המשרד.

כמו כן, נשכור יותר משאיות, בדיוק לשם אותה הפעולה. מה גם שהמשאיות עצמן יהיו עמוסות יותר בציוד, מה גם שהכמות של הציוד גדולה יותר, ובנוסף, מדובר על מהירות ויעילות, ולפעמים, נתפשר על ארגון המשאית כמו בהובלה קטנה, שבה יש צורך לדחוס הכל לתוך אותה המשאית, לשם הוזלת עלויות, ויהי מה.

השכרת מנוף

כמובן שהפתרון היעיל לרבות מהבעיות שעלולות לצוץ, בכל הובלה, אך בעיקר בהובלת משרדים, היא השכרת מנוף באופן שעתי. מנוף יכול לפתור בעיות של ניוד ציוד יקר וכבד, בעיות שצצות בשל גובה הבניינים שלרוב המשרדים ממוקמים בהם, וכדומה. עלות שעת השכרה של מנוף כיום היא כ-800 שקלים חדשים.

אוכל לאירועים דברים לבית טכנולוגיה יחסים כללי לימודים והשכלה פנאי וצרכנות רכבים ותחבורה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתרת הבעיה הזו? האייפון 5 לא נטען – כך תתקן
האייפון 5 מסרב להיטען? 6 דרכים יצירתיות לנהל איתו משא ומתן לפני שיזרק מהחלון כולנו היינו שם. יום ארוך,...
קרא עוד »
יול 09, 2025
אירוע שבת חתן – מה זה כולל?
שבת חתן הוא אירוע שמקיימים בלא מעט עדות בעם היהודי. מדובר בדרך לחגוג אחרי חתונה, בר מצווה, ברית או כל...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
השיטה המנצחת לניהול קמפיינים דיגיטליים בפייסבוק וגוגל
הקרב הגדול: איך לנצח בקמפיינים דיגיטליים בגוגל ובפייסבוק (בלי להשתגע בדרך)? מכירים את הרגע הזה שאתם...
קרא עוד »
מאי 17, 2025