החלפת צילינדר

החלפת צילינדר

טעות לחשוב שצריך לעשות החלפת צילינדר בדלת רק אם עוברים דירה או עוברים פריצה או שהצילינדר התקלקל. רוב הסיכויים שיש לכם בדלת צילינדר שאינו עמיד בפני פריצה שקטה וזאת בשנים האחרונות מכת מדינה בישראל. החלפת צילינדר והשקעה קטנה של תשומת לב וכסף תחסוך לכם הרבה מאוד כאב לב וטרחה אחר כך. ואל תגידו "לי זה לא יקרה", כי על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה זה קורה ל-12 בתים בשעה בישראל. יתרה מכך, אם אתם גרים גרים בערים הגדולות, דו"ח של המשרד לביטחון פנים מראה שיש סיכוי של למעלה מ-60% שתהיו קורבן לפריצה.

החלפת צילינדר

מה עושים?…לא נלחצים. פשוט משדרגים לצילינדר של אווה.

אם אתם קוראים שורות אלו כנראה שזה לא סתם, וזה הרגע בשבילכם להעלות את רמת הביטחון שלכם ושל בני משפחתכם ולבצע החלפת צילינדר לאווה. אווה, ענקית מערכות הנעילה האוסטרית הותיקה, מציעה לכם סדרה של חמישה צילינדרים בחמש רמות הגנה עולות, כך שגם אתם יכולים למצוא את הדגם שמתאים לכם הן מבחינת צרכי הביטחון הספציפיים שלכם והן מבחינת התקציב. בכל מקרה, ודאי תבחרו מנעולן חבר "הנבחרת של אווה", שזוהי קבוצת המנעולנים המפוקחת היחידה בישראל. כל חבר נבחרת כזה יעניק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו וידע להתאים לכם את הצילינדר של אווה שהכי מתאים להחלפת צילינדר שלכם.

כל היתרונות וההגנות מפני פריצות שקטות ועוד

מעבר להגנות הייחודיות נגד הפריצות השקטות, ושכפול המפתחות שהינו רק בחברה, הצילינדרים של אווה הם מודולריים, מה שמאפשר לכם לקחת אותם עימכם לכל דלת או בית., ופשוט להתאים, ללא צורך ברכישת צילינדר חדש.

אוכל לאירועים דברים לבית טכנולוגיה יחסים כללי לימודים והשכלה פנאי וצרכנות רכבים ותחבורה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקום נזקים
שיקום נזקים הוא שירות חשוב שניתן להשתמש בו כדי למנוע נזקים נוספים ולהציל את הרכוש. ישנן מספר דרכים...
קרא עוד »
אוג 22, 2022
חשיפת יתרונות נסתרים: פתרונות תוכנה לעסקים
בסביבה העסקית המהירה של היום, אימוץ פתרונות תוכנה הפך חיוני עבור ארגונים המבקשים להישאר תחרותיים...
קרא עוד »
פבר 23, 2024
אטרקציות תרבותיות שאסור לפספס באיטליה
איטליה נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם. לא בכדי תיירים כה רבים בוחרים לנפוש בה, שכן היא...
קרא עוד »
דצמ 17, 2017