5 דגשים שחשוב להתייחס אליהם כשמשפצים חנות
שיפוץ חנות זה עניין לא פשוט, מאחר ובתקופה זו אי אפשר להעניק שירות בצורה רגילה ללקוחות או צריך לחפש מקום חלופי לעשות כך. מצד שני, זו הזדמנות טובה לבצע שינויים שיכולים לשפר את חווית הקנייה עבור הלקוחות וכן את סביבת העבודה של העובדים במקום. לשם כך, רצוי להקפיד על דגשים מסוימים שיכולים להפוך את התהליך לפשוט יותר ואת החנות להרבה יותר יפה ואפקטיבית.
דגשים חשובים לשיפוץ החנות
בעלי מקצוע
הדגש הראשון שצריך לשים לב אליו, הם אנשי הצוות, בעלי המקצוע אותם שוכרים לצורך ביצוע העבודה. בראש ובראשונה קבלן לשיפוץ חנויות שידע כיצד לספק את השירות הטוב ביותר. וכן בעלי מקצוע אחרים שידעו לעבוד בשיתוף פעולה, על פי תוכנית העבודה ולוח הזמנים.
עיצוב ותכנון
חשוב שתהיה תוכנית ברורה לעיצוב ותכנון החנות, כך שהיא תוכל לשרת את הלקוחות שנכנסים אליה בצורה נוחה וכן שהחנות בצורתה החדשה תספק סביבת עבודה נעימה לכל העובדים במקום.
חסכון
צריך לחשוב כיצד אפשר לחסוך בצורה נכונה, מבלי לפגוע באיכות השיפוץ וכן ביכולת לספק ללקוחות את הצרכים שלהם. החיסכון יכול לבוא לידי ביטוי בהיבטים כמו ריווח של השטח, חסכון בחשמל, בחומרים יקרים ועוד. צריך לקבוע תקציב ברור ולעמוד בו.
יעילות
המטרה של כל מקום עבודה הוא לייצר יעילות במתן השירות ובכלל בסגנון העבודה במקום. לכן חשוב שהשיפוץ יאפשר זאת, יאפשר לבצע תהליך עבודה הרבה יותר יעיל, בין אם זה מול הלקוחות ובין אם זה בדברים שמתרחשים מאחורי הקלעים.
קונספט
ישנן חנויות שמבקשות להציג קונספט מסוים, לא רק בשביל שהלקוחות ירגישו בנוח כשהם נכנסים אליהן, אלא גם בשביל לייצר תדמית מסוימת. על כן, חשוב שהשיפוץ יתאים לקונספט של המקום. זה קשור גם לעיצוב ולתכנון אך גם קשור לחומרים בהם משתמשים ולהיבטים אחרים שקשורים לתהליך השיפוץ ולתוצאה הסופית.
לסיכום, שיפוץ חנויות יכול לשנות את סביבת העבודה וכן לייצר הרבה יותר הזדמנויות עסקיות עבור בעלי המקום והצוות שעובד בו. חשוב לנצל את ההזדמנות הזאת בצורה נכונה.