להפיץ ספר לאור בעידן הדיגיטלי

אם פעם היה צריך לכתוב טיוטות רבות לספר אחד, להעתיק אותו בכתב יפה בכמה עותקים ולשלוח להוצאות הספרים המקומיות, שהרי ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות תוך לחיצת כמה כפתורים על המקלדת. העידן הטכנולוגי הוא בהחלט מתנה לסופרים. קיומו של מעבד תמלילים משוכלל מסייע להם להדפיס את הספר ביעילות. נוסף על כך, העידן הדיגיטלי הביא עמו פלטפורמות שיווקיות שונות המסייעות לו להפוך מסופר אנונימי לסופר מוצלח וידוע.
לדעת כיצד להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות
ישנם סופרים מתחילים אשר חושבים כי הם מכירים היטב את כל הפלטפורמות השיווקיות מבלי להתעמק בהן באמת. כך, לאחר שהם מפרסמים כמה פוסטים בפייסבוק הם מתאכזבים לגלות שהקוראים היחידים שלהם הם ההורים והחברים הקרובים. כדי ללמוד איך לנצל בדרך הטובה ביותר את הפלטפורמות הדיגיטליות, כדאי להתייעץ עם מקצוענים. הוצאת הספרים קונטנטו נאו בראשותו של המייסד שלה – נתנאל דה סמריק, פועלת במטרה להכשיר את הסופרים ולהעניק להם את הכלים הנחוצים להם כדי שיוכלו לשווק את ספרם באופן עצמאי. הצוות של קונטנטו נאו מנחה את הסופר בכל שלבי הפצת הספר שלו, כותב עבורו תכנים שיווקיים ומלמד אותו כיצד להשתמש בפלטפורמות דיגיטליות כמו רשתות חברתיות, יוטיוב וחברת המסחר הגדולה – אמזון.
הדרך להוצאה הגדולה מתחילה בצעדים הקטנים
לפני שהמייסד נתנאל דה סמריק הפך למנכ"ל של ההוצאה הגדולה, הוא החל את דרכו בתחום העריכה והכתיבה בצה"ל. ככתב צבאי נחשף לסיפורים רבים של מפקדים ופוליטיקאים וסייע להם להוציא אותם לאור. לאחר שהשתחרר מצה"ל, עבד דה סמריק כעורך תכניות בערוץ 2 ושם הגיע למסקנה שעליו להקים הוצאת ספרים משלו. ההוצאה החלה את דרכה בשם "קונטנטו דה סמריק" והתפתחה בהמשך לקונטנטו נאו המוכרת לנו היום. כמו כן, נתנאל דה סמריק מפעיל ערוץ יוטיוב שבו הוא מראיין אנשים העומדים להוציא את ספרם לאור. ערוץ זה מסייע לסופרים להגיע לקהל יעד גדול באמצעות הסרטונים הקצרים.