קידום פוסט בפייסבוק כמעט כל אחד יכול
קידום פוסט בפייסבוק אולי נחשב לעניין קשה ומסובך, אך ברגע שלומדים קצת את התחום ניתן להשתלט על המשימה ללא קשיים מיוחדים. למעשה מדובר כאן על פרסום ממומן, אשר מאפשר לכל אחד לפרסם את הפוסט שלו ולחשוף אותו לאלפי אנשים רלוונטיים. לעומת הקידום הממומן של גוגל, פייסבוק מאפשר פילוח איכותי יותר של קהל היעד. ניתן לחשוף את הפוסט אך ורק לאנשים הנמצאים במדינה מסוימת, מתעניינים בנושאים מסוימים, דוברים שפה מסוימת וכדומה. כל מה שצריך לעשות כדי להתחיל, הוא לגלול את העמוד לתחתית וללחוץ שם על האופציה של Advertising, משם הכול כבר ברור וכל אחד יכול להתקדם בכוחות עצמו.
>>> באתר קילר מדיה תלמדו איך לקדם פוסט בפייסבוק
לעוד מידע אודות קידום פוסט בפייסבוק, לחצו כאן…
מספר נקודות שכדאי לדעת לגבי קידום פוסט בפייסבוק
כאמור, פייסבוק מאפשרת לכל אדם לפלח את קהל היעד שיצפה במודעה, ובכך להשיג יתרון עצום על פני גוגל. כמו כן, היא מציעה אומדן יחסי של כמות החשיפות למודעה תוך פרק זמן מסוים. המודעה יכולה להכיל לינק לעמוד המעריצים של העסק, או לחילופין לקשר לאתר של החברה. כל אחד יכול לבחור אם לשלם עבור הקלקות (כמו בגוגל), או לחילופין לפי חשיפות. בסיום היום ניתן להתבונן על הסטטיסטיקות שפייסבוק תכין עבורכם, ולהתרשם ממספר הצפיות וממספר ההקלקות על המודעה שלכם. בנוסף לכך, חשוב לציין כי ניתן לקדם את הפוסט גם מבלי להשתמש בפרסום ממומן. ניתן להיעזר בבניה של דף מעריצים איכותי ועשיר, אשר מתעדכן לעיתים תכופות ומכיל כמות גבוהה של חברים. מי שכותב פוסט חדש ומעוניין לקדם אותו, כדאי לו להגדיר מראש שהפוסט יופיע תחת Top News, אשר מכיל עדכונים מצומצמים ואיכותיים יותר מאשר – Most Recent.
לסיכום, קידום פוסט בפייסבוק יכול להיעשות בשתי צורות – אורגנית או ממומנת כפי שקיים בקידום אתרים. מי שבוחר בדרך הממומנת, בעצם מתחיל קמפיין שיווקי כולל הגדרת תקציב יומי וכדומה. הדבר תורם לאחוז חשיפה גבוה ומאפשר לכל עסק לפרסם את המודעה שלו. אופציה נוספת היא לקדם את הפוסט על ידי טריקים שונים, כגון הוספה של תמונה מעניינת ושיווקית ותיוג של אנשים שונים. כתוצאה מכך החשיפה של הפוסט תגדל בצורה משמעותית.