קריינית

אחד הכלים החשובים ביותר להעביר מסר מסוים, בין אם זה מסר אינפורמטיבי, מסר שיווקי, פרסום או כל מסר אחר, זה דרך הקול שמבטא אותו. אם אנחנו נקשיב לתוכנית רדיו מסוימת או אפילו לקול שמדבר אלינו בכל מצב אחר, הרי שהוא יכול להשפיע עלינו, כך או אחרת, על הדרך בה אנחנו נקבל את הדברים, על הדרך בה אנחנו נבין אותם, ונחליט אם אנחנו מסכימים איתם או לא.
זו הסיבה שלא פעם אנחנו נעדיף לבחור קריינית אשר תקריא את הדברים ולא דווקא קריין. מלבד העובדה שיש לא מעט קרייניות עם קול רדיופוני ודיקציה מושלמת, אשר מדברות בצורה ברורה ורהוטה, כפי שאנחנו מצפים מקריינית, הרי שלא פעם אנחנו פשוט יכולים למצוא בקול של קריינית את אותם מוטיבים שאנחנו מחפשים כשאנחנו רוצים להעביר מסר מסוים.
הרבה פעמים בקול של קריינית אנחנו נמצא את הרוגע והשלווה שאנחנו מחפשים כשנרצה להעביר מסר מסוים לקהל המאזינים שלנו. זה נכון כשאנחנו רוצים להעביר מסר פרסומי או שיווקי, וכן כשאנחנו רוצים להשתמש בקול של קריינית על מנת להעביר הודעות כאלה ואחרות. אנחנו יכולים לשים לב לזה, למשל, במקומות ציבוריים בהם יש קריינית אשר מעבירה הודעות מסוימות לקהל במקום, כמו כן אנחנו יכולים לראות במהדורות חדשות שונות וכן במקרים נוספים רבים.
צריך לומר, לפני שאנחנו בוחרים קריינית לבצע עבודה כזו או אחרת עבורנו, עלינו לעשות לה מבחנים, לבקש ממנה להקריא את הדברים שאנחנו רוצים שהיא תשמיע בזמן אמת, כך אנחנו נדע גם אם היא אומרת את הדברים בצורה נכונה, וגם אם אכן יש לה קול מרגיע ונעים כפי שאנחנו מצפים ורוצים להעביר דרכו את המסר שלנו.
לפני סיום חשוב להדגיש, אנחנו יכולים לעשות בשירותיה של קריינית לצרכים שונים וכן בשפות שונות. באופן טבעי, אם אנחנו נזדקק לשירותיה של קריינית בעברית, אנגלית או כל שפה אחרת, הרי שאנחנו נוכל למצוא גם כאלה שדוברות את השפה כשפת אם וגם כאלה שלמדו במשך השנים את השפה ויודעות לדבר אותה, כמו היתה זו שפת האם שלהן.