פרסום בגוגל
פרסום בגוגל, או בשמו המקביל – קידום ממומן, נחשב לסוג הפרסום היעיל ביותר שקיים היום בארץ ובעולם. רוב האנשים לא טורחים לעלעל בפרסומות המצויות על גבי דפי העיתון, הם נוטים לזפזפ בין הערוצים כשיש עוד פרסומת בטלוויזיה ולהחליש את הווליום של הרדיו כשמתחילה עוד פרסומת מייגעת בין שיר אחד למשנהו. אבל, כמעט ולא ניתן למצוא אנשים, שלא נכנסים באופן יום – יומי לגוגל, כדי לגלות היכן ניתן למצוא אוכל טבעוני, איפה ניתן לרכוש מצבר לרכב או כל פריט מידע אחר שחסר להם. קידום ממומן מאפשר לבעל העסק לפנות בדיוק לאנשים האלו, אשר מעוניינים לקב מידע בנוגע לשירות או למוצר שקשור לתחום העיסוק של בעל העסק. מדובר כאן למעשה, על התוצאות הממומנות המצויות בראש עמוד התוצאות של גוגל. תוצאות אלו מסומנות באופן בולט יותר, כך שאין ספק כי מדובר על פרסומת.
פרסום בגוגל – כיצד זה עובד?
הרעיון מאחורי הקידום הממומן הוא מאוד פשוט, ברגע שאדם מסוים מתעניין למשל לגבי רכישת שטיח לחדר השינה, הוא רושם בגוגל את מילת המפתח הרלוונטית עבורו – שטיח לחדר שינה. באותו הרגע, גוגל מציג לו אלפי תוצאות שונות, של בתי עסק רבים המספקים סוגי שטיחים שיכולים להתאים לחדר השינה. אך בראש עמוד התוצאות, ניתן יהיה למצוא את המודעות של פרסום ממומן. ברגע שאותו האדם לוחץ על המודעה הממומנת, הוא מועבר באופן אוטומטי לדף נחיתה המוגדר על ידי המפרסם. דף הנחיתה אמור להכיל את כל הפרטים החשובים לגבי אותו המוצר, כולל משפט הנעה לפעולה וטופס להשארת פרטים אישיים לצורך יצירת קשר. בצורה כזו, המפרסם זוכה לפנות אך ורק לקהל היעד הרלוונטי עבורו. חשוב כמובן לנסח מודעה איכותית ומקצועית, אשר תתפוס את עייני הגולשים ותגרום להם להקליק עליה. ניתן לנהל את קמפיין הפרסום בצורה עצמאית, אך עדיף לתת לאדם מקצועי לנהל עבורכם את הקמפיין, על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.
לסיכום, פרסום בגוגל נחשב לכלי השיווקי היעיל והפופולארי ביותר בתחום הפרסום של היום. העולם רק הולך ונהיה יותר ויותר דיגיטלי, לכן זה רק הגיוני כי גם עולם הפרסום יתקדם מדרגה.