מכון סקרים

מנכ"לים ומנהלים של עסקים שונים רוצים להצעיד את עסקיהם להצלחה. המטרה העיקרית של כל עסק היא להרוויח כסף לצורך פרנסה, רווחה כלכלית, הגשמה עצמית ועוד. הדרך לקמת עסק, או לביסוס עסק קיים אינה קלה. יותר מזאת, כל עסק מאותגר כל העת ועלול להיקלע לקשיים, ולכן, יש להחזיק כל העת את היד על הדופק. מנהל עסק מתמודד עם עשרות בעיות בו זמנית וחייב לקבל החלטות כל העת. לצורך החלטות חשובות וגורליות שמשפיעות על עתיד העסק הוא חייב להיעזר בגופים חיצוניים. מכון סקרים מקצועי הוא אחד מהגופים הללו.
סקרים שונים
מכון סקרים מקצועי מאכלס מומחים לשיווק, למכירות ומומחים לפסיכולוגיה. הם ואחרים מתמחים בעריכת מחקרי שוק, מספקים שירותים של לקוחות סמויים, עורכים סקרים לעובדים, ללקוחות ולציבור אחר. מבצעים מחקרים מגזריים, כמותיים ואיכותניים ועוד. הסקרים נערכים בשיטות שונות. יש פניות אישיות, יש באמצעות הטלפון או במיילים. כל שיטה נבדקת על פי הצורך ועל פי מידת הצלחתה. יש צורך בהכנה מדוקדקת של כל סקר כדי לגרום לאמפטיה של הנשאלים. הרצון הוא לקבל תשובות משקפות.
בדיקות תפקוד
מנהלי עסק רבים מבקשים לבדוק את תפקודו לאורך זמן או בנקודות זמן ספציפיות. סקר שביעות רצון יבדוק את שביעות הרצון של הלקוחות. לקוח סמוי יבדוק תפקוד של נותני השירות בסניפים, בנקודות המכירה, בנקודות לאספקת המידע והמכירות הטלפוניות ועוד. במיוחד, יש חשיבות לעסקים רחבי מימדים שפרוסים בנקודות שונות, שמטבע הדברים, השליטה בהם קשה יותר. מכון סקרים בודק את מצב העסק מזווית שונה ובלתי אמצעית. בעלי עסקים רבים מקבלים מידע שוטף מעובדים ומנהלים בעסק ולא תמיד הם משקפים את המצב האמיתי.
ייעוץ חיצוני
ייעוץ חיצוני שמקורו במכון סקרים נועד לתת נקודת זווית אחרת. הוא לומד להכיר את העסק, את מוצריו, מתחריו, מקבל מידע מקיף על מגמות אחרות ודומות בשוק. בעזרת המידע הזה ואחר נוסף, ובאמצעות כלים מקצועיים העומדים לרשותו הוא מכין סקרים שונים על פי הצורך ודרישת הלקוחות. לתשובות וניתוחם יש משמעות רבה מאוד ותרומתם לכל עסק היא כבירה. היא יכולה להוות נקודת פריצה עתידית שמגיעה לאחר קבלת החלטות אסטרטגיות מושכלות שמתבססות על הסקרים השונים.