ריהוט משרדי למשרד הביתי- איך לתכנן נכון?

אנו נמצאים בתקופה בה רבים מאיתנו מפעילים עסק בין כתלי ביתם, על מנת לחסוך בעלויות ההשכרה ועל מנת שלא לבזבז זמן יקר עם המשפחה. מאחר ומדובר בחלק בלתי נפרד מהבית, הרי שחשוב מאוד שיהיה זה משרד פונקציונאלי להפליא, כזה שיחסוך מקום רב ועדיין יזרום בד בבד עם עיצוב הבית כולו. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור ריהוט משרדי למשרד הביתי שלכם ולתכננו כהלכה.

פונקציונאליות מושלמת

המשרד הביתי הינו בדרך כלל חדר שמוקדש כל כולו לצרכי ניהול העסק ושמוגבל בשטחו במרבית המקרים. על כן, ישנה חשיבות רבה לתכנון נכון של המשרד הביתי כך שלא יהיה עמוס יתר על המידה ולא יגרום לאי נוחות בעבודה. ניתן להשיג זאת באמצעות הקפדה על רכישת ריהוט משרדי מתאים:

  • שולחן מנהלים – בהתאמה אישית מלאה לממדי החדר. על השולחן לכלול די מקום למחשב, מקלדת, טלפון, מגרות לאחסון ניירת וכלי כתיבה וכמובן, שיהיה ארגונומי ונוח לעבודה.
  • אמצעי אחסון – פתרונות אחסון כגון ארונות שכוללים מגרות בעומקים שונים וברוחב משתנה עשויים לחסוך מקום רב במשרד הביתי ואת הצורך להשתמש בחדרים נוספים בבית לצרכי אחסון הניירת. יש לציין כי ישנם גם ארונות משרדיים שנועדו בעיקר לשמש לצרכי דקורציה, בהם ניתן להציב גביעים, תמונות, מזכרות ותעודות מקצועיות.
  • דלפקים – דלפקים במשרד הקלאסי נועדו לשמש להמתנה או לצרכי עיצוב. במשרד הביתי דלפקים משמשים בעיקר לצרכי הצבת אלמנטים שונים על מנת שלא להעמיס יתר על המידה על שולחן המנהלים. על הדלפקים ניתן למקם את הפקס, המדפסת המשולבת, מתקן מיני-בר וכו'.

כאשר המשרד הביתי כולל את כל הפונקציות ועדיין מרווח דיו, הוא מספק לעובד את הנוחות לה הוא כה זקוק בהתנהלות בעבודה השוטפת. סיוע בתכנון נכון תוכלו לקבל אצל חלק מספקי ריהוט משרדי אך לא מובן מאליו לקבל ייעוץ זה אצל כל ספק. מבדיקה שערכנו מצאנו מספר ספקים נבחרים ביניהם אופיסלנד ריהוט משרדי, סביון ריהוט משרדי בלטו מעל כולם.

ארגונומיה בטוחה

ואם בנוחות עסקינן, הרי ששעות עבודה רבות במשרד הביתי (וכשעובדים מהבית קל להיסחף) עשויות לתת את אותותיהן בהתבטאות פיזית כגון התפתחות תשישות ובעיות רפואיות במידה והריהוט לא יהיה ארגונומי ונוח. לכן, תכנון נכון של ריהוט משרדי למשרד הביתי חייב לקחת בחשבון בחירת שולחנות וכסאות מנהלים שיוצרו בתכנון אדריכלי קפדני, כך שהם יהיו ארגונומיים ונוחים גם לאחר שעות עבודה רבות. שולחן ארגונומי איכותי צריך להיות בגובה הנכון כך שיהיה די מקום לרגליים, והוא גם יאפשר להגיע לכל שטחו מבלי להפעיל מאמץ. כסאות ארגונומיים יכללו מנגנוני tilt שיפחיתו את הלחץ מהגב, אפשרויות לוויסות גובה משענות הידיים ופטנטים הידראוליים לקביעת גובה המושב.

התייעצו עם המומחים

רבים מבצעים את אותה הטעות ויוצאים לרכוש לעצמם ריהוט משרדי למשרד הביתי ב- "תפזורת" וללא ייעוץ מקצועי. התוצאה הסופית היא אי התאמה בין כל חלקי הריהוט, לעיתים רבות עד הצורך להחליף את הריהוט הקיים באחר בלית ברירה. על כן, חשוב מאוד להיוועץ בחברות שמייצרות ומשווקות ריהוט משרדי בהתאמה אישית מלאה ללקוח. חברות שכאלו תכננו מאות ואולי אלפי משרדים ביתיים עבור מגוון העיסוקים, ועל כן יכולות לעזור לכם לאפיין את הצרכים במדוייק ובהתאם למגבלות המקום, לספק עבורכם את הריהוט המתאים ביותר מבחינה עיצובית ופונקציונאלית.

אוכל לאירועים דברים לבית טכנולוגיה יחסים כללי לימודים והשכלה פנאי וצרכנות רכבים ותחבורה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המדריך לבחירת טבעת אירוסין
אין ספק שאחד הרגעים הכי מרגשים בפניהם עומדים בחורים צעירים, זה הרגע בו הם נדרשים לבחור טבעת אירוסין....
קרא עוד »
נוב 25, 2019
לימוד ציור בשלבים
על תוכנת האילוסטרייטור ILLUSTRATOR  שמעתם? תוכנה מספר אחת לאיור וציור דיגיטלי, תוכנת הגרפיקה תעשה לכולם...
קרא עוד »
אוג 20, 2018
3 דרכים להפיק חתונה קטנה וגם זולה בתל אביב
אם חשבתם כיצד תוכלו להפיק חתונה קטנה וזולה בתל אביב, הרי שבמאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים להפקת חתונה...
קרא עוד »
יול 07, 2017