מוצרי קידום מכירות

כל עסק אשר מבקש לקדם את עצמו ואת מכירת המוצרים שלו, בוחן דרכים שונות כיצד לעשות זאת. ניתן לבצע מסעות פרסום ושיווק, ניתן להציע את המוצרים והשירותים בהנחות ומבצעים שונים, ניתן לערוך הגרלות ולהציע הצעות שונות דרך רשתות חברתיות ועוד.
אחת הדרכים הפופולאריות כיום לקדם מכירות היא באמצעות מוצרי קידום מכירות.. לכאורה זה נשמע מוזר שאנחנו נרצה לקדם מכירות דרך מוצר שמיועד לכך, אך זו דוגמא למשפט הידוע "בשביל להרוויח כסף, צריך להוציא כסף" ובמילים אחרות, על מנת שאנחנו נוכל להרוויח בצורה יפה, אנחנו צריכים גם להוציא כסף. את זה אנחנו יכולים לעשות אך ורק באמצעות מוצרי קידום מכירות ייחודים אשר יענו על שני צרכים, זה שלנו וזה של הקהל.
לפני שנסביר מה זה מוצרי קידום מכירות, חשוב להסביר, שכל עסק באופן עקרוני יכול להשתמש במוצרים כאלה, אך צריך לזכור, לא בכל מקרה זה יעבוד באותו אפקט וחשוב מכך, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, האם האופן בו אנחנו משקיעים במוצרים שכאלה משתלם לנו, על פי סוג המוצר אותו אנחנו רוצים לקדם והרווח שנוכל להפיק ממנו.
מה זה מוצרי קידום מכירות?
מוצרי קידום מכירות הם מוצרים שהצרכן יכול לעשות בהם שימוש, הם נועדו לקדם מוצר אחר, כלומר הם לא עומדים בבסיס העניין. דוגמא טובה לכך הם בגדים, חולצות, מכנסיים, סוודרים, אשר עליהם רשום שם העסק שלנו עם לוגו ופרטי התקשרות. מדובר במוצר לכל דבר, אך אנחנו לא משווקים את המוצר הזה אלא משתמשים בו לצורך קידום מכירות של מוצרים אחרים.
עוד דוגמא טובה לכך, אנחנו יכולים למצוא בהקשר של מוצרי משרד, מוצרים לרכב, מוצרים לבית ועוד. מדובר במגוון רחב של מוצרים שאנחנו יכולים לעשות בהם שימושים שונים, והם יכולים לשמש אותנו כמוצרי קידום מכירות לכל דבר.
חשוב לומר לסיום, אם אנחנו רוצים להשתמש במוצרים מסוימים לצורך קידום מכירות, רצוי שיהיה להם קשר מסוים לתחום בו אנחנו מתעסקים ורצוי שהם יהיו מוצרים בעלי ייחוד ואפיון מסוים, אשר יטיב עם הלקוחות שלנו.