אישור בטיחות אש

כל מבנה, בין אם הוא מבנה פרטי או אחר, צריך לקבל מספר אישורים על מנת שיהיה ניתן להפעיל אותו. אלמלא אותם אישורים, לא ניתן לאכלס אותו באנשים ולמעשה לא ניתן לפתוח אותו באופן רשמי. רק אחרי שמבצעים את התהליך של קבלת האישורים, ניתן לעשות זאת.

דוגמא טובה לכך, אנחנו יכולים לראות בכל מה שקשור לאישור בטיחות אש. הרעיון הוא מאוד ברור. כל מבנה חייב להחזיק ברשותו מספר אישורים אשר מוכיחים שהוא כולל את כל מה שנדרש לצורך בטיחות מפני שריפות, דליקות ודליפת חומרים מסוכנים כתוצאה מכך. מדובר הן אל אמצעי מגינה והן על אמצעי התראה. 

כשאנחנו מדברים על בטיחות אש, אנחנו מכוונים בין היתר: לכל מה שקשור למטפים, זרנוקים, דלתות יציאת חירום, דרכי מעבר נוחים, פתחי אוורור, פתחי יציאה לעשן, מקורות מים זמינים ועוד. כמו כן, בטיחות אש כוללת בין היתר, גם שלטים ברורים אשר ניתן באמצעותם לסמן לאנשים את מה שמתרחש במקום, כלומר להתריע מפני סכנה ולהורות להם כיצד לפעול. אותם שלטים או אזעקות, אמורים לעבוד בשעת שריפה, ולאפשר לכל האנשים, כולל מי שמתמודד עם מוגבלויות בראיה, שמיעה או חושים אחרים, להיות מודעים שיש שריפה ולעזוב את המקום בצורה מסודרת.

חשוב להבהיר עוד נקודה חשובה, אותם מקורות הגנה והתראה, צריכים להיות מותקנים בכל חלקי המבנה, הן בשטח הפנימי והן החיצוני, גם אם נדמה שאזורים מסוימים הם יותר בטוחים, זה לא אמור לשנות. חייבים לבצע את ההתקנה על מנת לדאוג שהמקום יהיה שמור ומוגן.

אישור בטיחות אש, אנחנו יכולים לקבל אך ורק אחרי שכל האמצעים מותקנים בצורה נכונה על פי התקנות והחוקים, ולא רק זה, אלא יש לוודא שהם עובדים כמו שצריך. במידה ואחד האמצעים לא עובד, או אחד האמצעים לא מותקן כראוי, ניתן ולא יאשרו את הפעלת הנכס, על מנת שלא לסכן את מי שמשתמש בו.
חשוב לציין, שבמסגרת תהליך האישור, נבדקת גם מידת הסכנה לסביבה הקרובה של המבנה ולא רק למי שנמצא בתוכו או בשטח החיצוני שלו.

אוכל לאירועים דברים לבית טכנולוגיה יחסים כללי לימודים והשכלה פנאי וצרכנות רכבים ותחבורה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה ניקיון בתים עם חברת ניקיון הוא סטנדרט בימינו
ניקיון הוא דבר אשר מעסיק הרבה מאוד אנשים מכל רחבי העולם. בעולם המודרני ישנה גישה מאוד החלטית לגבי...
קרא עוד »
אוק 15, 2018
יועצת שינה
מאז שהתינוק או התינוקת הגיעו, אין לכם יום ואין לכם לילה? זו לא גזירת גורל: תינוק או תינוקת שלא מסוגלים...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022
איך לבחור ריהוט לגן שיחזיק לאורך זמן
כאשר משקיעים ברהיטים לגן, חשוב מאוד לשים לב לכך שאלו אכן יוכיחו את עצמם לאורך זמנן ויתנו מענה לארוך כל...
קרא עוד »
יול 31, 2019