ניקיון בתים עם סוגי ריצוף שונים

ניקיון בתים

יש מגוון רחב של שירותי ניקיון בתים שמציעות חברות ניקיון בכל רחבי הארץ, וזה לא משנה אם יש לכם בית פרטי או דירה בבניין – כדי לנקות את הבית צריך כוח פיזי והמון כוחות נפשיים ופעם בכמה זמן אפשר גם להתפנק ולהזמין חברת ניקיון מומלצת ומקצועית שתנקה את הבית במקומכם. מלבד סוגי שירותי הניקיון שהחברות מציעות, החל בפוליש לרצפה ועד ליטוש אבן או ניקיון אחרי שיפוץ, צריך לזכור שאופי עבודות הניקיון צריך להתאים לסוג הרצפה שיש לכם בבית, כי ניקיון בתים איכותי מתחיל ונגמר תמיד בהברקה של הרצפה בכל אזורי הבית.

לרצפה יש יכולת להשפיע באופן משמעותי על מראה הבית כולו. כמו שאתם משקיעים המון מחשבה בבחירת סוג הריצוף שישמש אתכם בבית, כך צריך גם להשקיע מחשבה בסוג פעולת הניקיון שתבצעו ברצפה שלכם. מי שחושב שניקיון רצפה זה פשוט להזמין שירות של פוליש לרצפה ובזה זה נגמר, טועה. פוליש לרצפה אמנם יעזור לכם להבריק סוג מסוים של מרצפות, אבל ניקיון בתים עם סוגי ריצוף שונים מצריך הרבה יותר מפוליש או ליטוש, זה מצריך אנשי מקצוע שמכירים את סוגי הרצפות ויודעים להתאים עבורן את הטיפול הנכון ביותר.

איזה חברת ניקיון להזמין ?

לפני שנסביר על סוגי הריצוף ואופן הניקיון המתאים ביותר עבורם, נקדים בהמלצה חשובה שתעזור לכם למצוא חברת ניקיון בתים מומלצת שתבצע עבורכם את ניקיון הבית בדרך הטובה ביותר שאפשר. ניקיון דירות או ניקיון בתים מכל סוג שהוא, מחייב שימוש בציוד מקצועי שרוב האנשים הפרטיים לא מחזיקים בבית. אחרת למה להזמין בכלל חברת ניקיון ולא להשתמש בשירותיה של עוזרת בית רגילה ? הסיבה שאתם מזמינים חברת ניקיון מומלצת לביצוע העבודה, זה הציוד הטכני שחברת הניקיון מחזיקה והצוות התפעולי שלה, שאמור להיות בעל ניסיון רב בשימוש נכון של מכונות הניקיון וכל הציוד הטכני המתקדם. אז במענה לשאלה "איזה חברת ניקיון להזמין", התשובה היא – את החברה שמחזיקה ציוד חדיש ומתקדם ויש לה צוות עובדי ניקיון שמיומן בתפעול הציוד.

סוגי ריצוף ואופן הניקיון

כשמפרטים את כל סוגי הריצוף הקיימים, אפשר לחלק את סוגי המרצפות לשתי קבוצות – הקבוצה של מרצפות אבן טבעית והקבוצה של מרצפות לא טבעיות כמו סוגי קרמיקה שונים, שיש מעובד, פרקט למינציה ועוד. הריצוף שעשוי מאבן טבעית יהיה חשוף לשינויים במראה במשך השנים, עקב ספיגת לחות וכל מיני חומרים חיצוניים שבאים איתו במגע. והריצוף המלאכותי יוכל לשמור על המראה שלו בצורה יותר טובה במשך הזמן, מאחר והחומר המלאכותי נעשה לצורך שימוש במרחב הפרטי והוא אטום הרבה יותר כלפי חומרים חיצוניים שבאים איתו במגע ועלולים להשפיע עליו.

שלא תבינו לא נכון, פעמים רבות דווקא השינוי באבן הטבעית הוא זה שנותן לה מראה מיוחד ומרשים, מאחר והאופן הטבעי שבו היא משתנה מבליט עוד יותר את היופי הטבעי שבחומר הגלם, אך במרצפות לא טבעיות כמו קרמיקה השינויים יהיו דווקא לרעה ולכן צריך להקפיד על ניקוי רצפת קרמיקה או ניקיון דירות עם סוגי מרצפות מלאכותיים אחרים באופן נכון.

ניקיון רצפת קרמיקה

כשאומרים ניקיון רצפת קרמיקה מתייחסים לניקיון של כמה סוגי קרמיקה שונים, בניהם נכלל גם ריצוף גרניט פורצלן על כל סוגיו, ריצוף פרקט קרמיקה שהפך למוצר מבוקש מאוד בשנים האחרונות, וכל ריצוף מלאכותי שנעשה מאריחי חרס דחוסים בלחץ עם זיגוג בטמפרטורה גבוהה. רוב סוגי הקרמיקה יהיו שבירות מאוד, אך תהיה להן אטימות גבוהה שתאפשר ניקיון רצפת קרמיקה באמצעות חומרי ניקיון חזקים במיוחד, מבלי שאלו יוכלו להיספג ברצפה ויגרמו לה נזק.

יש סוג קרמיקה אחד בעל מאפיינים מאוד חשובים שהפכו אותו בשנים האחרונות לסוג הרצפה המועדף ביותר על רוב האנשים – גרניט פורצלן. לא מדובר בקרמיקה עדינה בכלל, ריצוף גרניט פורצלן הוא קרמיקה חזקה מאוד ויש לה גם את כל היתרונות שצריך עבור ניקיון רצפת קרמיקה – היא אטומה לספיגת חומרי ניקיון או נוזלים מכל סוג אחר, והיא מגיעה בשלל עיצובים מרשימים עם מראה מבריק ונוצץ במיוחד.

ניקיון דירה אחרי שיפוץ

ברוב הפעמים הזמנת חברת ניקיון לבתים שעברו שיפוצים זו משימה שצריך לדעת כיצד לבצע. ניקיון דירה אחרי שיפוץ זה לא מקרה סטנדרטי כמו ניקיון דירה חדשה או הזמנת פוליש לרצפה אחת לכמה שנים כדי להבריק את המרצפות, ניקיון דירה אחרי שיפוץ זו עבודה שרק חברת ניקיון מומלצת תדע לבצע בצורה מקצועית מבלי ליצור נזקים בלתי הפיכים ברצפה של הבית המשופץ. במקרה של ניקיון דירה חדשה סביר להניח ששטיפה יסודית תנקה את כל גרגירי האבק במקום, דבר שכל חברת ניקיון לבתים או דירות תדע לבצע כמו שצריך, אבל במקרה של ניקיון דירה אחרי שיפוץ חומרי העבודה עלולים להידבק בכל מיני פינות ורק חברת ניקיון מקצועית תדע איך להסיר את כל המכשולים שעלולים לגרום לנזק ברצפה בעת ביצוע עבודות הניקיון.

בחרו מה שנכון ומתאים

אם יש לכם רצפה מסוג אבן טבעית, פעולה של ליטוש אבן תוכל להסיר נזקים מהריצוף בקלות, אך אם יש לכם רצפה מסוג אחר – כמו קרמיקה לדוגמה, שום פעולה של ליטוש אבן לא תוכל לעזור לכם וכדי להעלים שריטות ונזקים ברצפה תצטרכו עבודת ליטוש מרצפות מיוחדת שרק חברת ניקיון בתים מומלצת שמחזיקה את הציוד המתאים תוכל לספק לכם. עדיף מלכתחילה להזמין חברת ניקיון לבתים שתתאים לסוג העבודה שנדרש לכם. אם צריך לבצע ניקיון דירה אחרי שיפוץ או אם צריך לעשות ליטוש אבן מקצועי לרצפה בבית, אם זה ניקיון של דירה קיימת או ניקיון דירה חדשה מקבלן, בחרו חברת ניקיון שתתאים לסוג פעולת הניקיון הנדרשת ושתתאים גם לסוג המרצפות שיש לכם בבית.

אוכל לאירועים דברים לבית טכנולוגיה יחסים כללי לימודים והשכלה פנאי וצרכנות רכבים ותחבורה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קולנוע ביתי – האם כל אחד יכול
קולנוע ביתי, מה צריך לדעת על כך והאם כל אחד יכול? אין ספק כי המחירים כיום נוחים יותר, ולכן זה משתלם מאי...
קרא עוד »
יול 13, 2022
מצעי סאטן כותנה – תתפנקו בחדר השינה
אתם רוצים להתפנק בחדר השינה שלכם ולהרגיש שאתם ישנים על מידה שגורמת לכם להרגיש בשיא הנוחות? לצד השקעה...
קרא עוד »
יונ 29, 2017
מהם היתרונות של הקלטה בבית משפט? 
הקלטה בבית המשפט היא תהליך יצירת הקלטת אודיו או וידאו של כל ההליכים בבית המשפט. פרקטיקה זו מציעה מספר...
קרא עוד »
מאי 22, 2023