גן אירועים – הבחירה הנכונה בימי קורונה

גן אירועים
גן אירועים

בחירת גן אירועים לאירוע משפחתי או עסקי היא תמיד משימה מורכבת שדורשת תשומת לב למכלול רחב של היבטים: האופי של המקום, מיקומו, מחיר ההשכרה, כמות הצוות ועוד. בימי קורונה הזהירות מחייבת שבעתיים משום שיש לשים לב להרבה יותר פרטים וגם לקחת בחשבון שייתכנו שינויים עד לרגע האחרון ממש.

גמישות היא שם המשחק

כדי להיות בטוחים שאנחנו בוחרים גן אירועים שייתן לנו מענה מושלם חשוב לשים לב למדד הגמישות במקום. הימים ימי גזרות והגבלות ומעת לעת ייתכנו שינויים. כך, ייתכן שתקבעו מועד לאירוע וברגע האחרון תגלו שמסיבות שונות אין באפשרותכם לקיימו. זה יכול להיות בגלל בידוד שלכם, הידבקות בקורונה או הגבלות חדשות. גן האירועים בורג' בנימינה מזמין אתכם לקבוע תאריך לאירוע שלכם ללא התחייבות!

חתונה או כל אירוע בימי קורונה מחייב יכולת להתאים את האירוע להגבלות. כך, מספר המשתתפים יכול לעלות ברגע האחרון או להצטמצם בעקבות שינוי בהנחיות ומתווה כזה או אחר. בחרו גן שמאפשר לכם מוביליות בכמות האנשים ושיכול להיות ערוך לכך. בורג' בנימינה, גן אירועים ותיק ומנוסה ערוך לכל תרחיש ומאפשר לקיים אירועים שונים עם כמויות שונות שלל משתתפים.

אירוע מתגלגל, או מי מכיר סבתא מפזזת על הרחבה?

סביר להניח שחלמתם על חתונה גדולה עם הרבה אורחים ומוזמנים, אבל בפועל זה כנראה לא ממש ייצא לפועל. עם זאת, המוח היהודי לא בקלות יוותר על אירוע רב משתתפים, ולשם כך בורג' בנימינה הגו רעיון מדהים: אירוע מתגלגל. באירוע כזה אתם בעצם מחלקים את השמחה לשלושה חלקים ובכל חלק מזמינים אורחים אחרים.

להפוך את המגבלה ליתרון

אם נחשוב על זה לרגע, זהו יתרון משום שכל סוג קהל יקבל בדיוק את האירוע שמתאים לו וכך תוותרו על הדודה המבוגרת שמתלוננת על הרעש מהרחבה.  כדי להבטיח שכולם יקבלו מהכל- הקרינו את החופה בחלק השני של האירוע או לחילופין ערכו טקס חילוני שיתאים לאורחים הצעירים שלכם.

בורג' בנימינה, גן אירועים ירוק ומעוצב מציע לכם מרחב של טבע תחת כיפת השמיים. מזג האוויר המושלם של השרון במיוחד בעונה זו מאפשר לחגוג אירועים קסומים באווירה מיוחדת. צוות הגן יפיק עבורכם אירוע בוטיק ויעשה כל מה שנדרש כדי לשמח חתן וכלה.

אוכל לאירועים דברים לבית טכנולוגיה יחסים כללי לימודים והשכלה פנאי וצרכנות רכבים ותחבורה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גריל גז קולמן למי זה יתאים?
הארוחה הראשונה שתבשלו על גריל גז קולמן תבהיר לכם, כמה חבל שלקח לכם כל כך הרבה זמן לרכוש אותו. מדובר ללא...
קרא עוד »
אוק 17, 2020
כמה דגשים על אוכל לחיות
לא מעט אנשים מגדלים בביתם בעלי חיים והמבחר הולך וגדל לאורך השנים. אם עד לא מזמן חיות בית נחשבו חתולים...
קרא עוד »
ספט 02, 2019
קורס עיצוב גרפי – למי זה מתאים ומה חשוב לדעת?
היום להיות גרפיקאי הוא מקצוע מבוקש מאוד בשוק. כל המדיה שלנו דורשת עיצוב ושיווק נכון של התוכן או המוצר...
קרא עוד »
יול 27, 2016